Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Ośrodek Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.ops.gorakalwaria.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Brak nagłówków w złożonych tekstach.
- Problemy ze zmianą rozmiaru tekstu (wpływ na narzędzia powiększające).
- Listy są limitowane znakami.
- Niewystarczający kontrast w treściach cyfrowych.
- Obrazki nie posiadają treści alternatywnej.
- Problemy ze zmianą odstępów między wyrazami (wpływ na narzędzia powiększające).
- Problemy ze zmianą odstępów między literami (wpływ na narzędzia powiększające).
- Problemy ze zmianą wysokości linii (wpływ na narzędzia powiększające).
- Niełamliwe spacje używane do formatowania.
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Kamila Korzeniewska — mejlowo ops@gorakalwaria.pl lub telefonicznie +48 22 727 33 36.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Kamila Korzeniewska pod adresem ops@gorakalwaria.pl lub w siedzibie jednostki: Brak adresu instytucji.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Budynek posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, poziome przestrzenie komunikacyjne, szklane drzwi, toaleta dla osób z niepełnosprawnościami
Dostosowanie wejść do budynków:
Brak barier architektonicznych
Dostosowanie korytarzy:
korytarze są szerokie, znajdują się na równym poziomie.
Dostosowanie schodów:
Brak schodów
Dostosowanie wind:
Brak windy
Dostępność pochylni:
Brak pochylni
Dostępność platform:
Brak platform
Dostępność tyflomap:
Brak
Dostosowanie parkingów:
Ogólno dostępny parking bez wyznaczonego miejsca dla osób z niepełnosprawnościami
Prawo wstępu z psem asystującym:
Tak, pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność tłumacza języka migowego:
Nie, tłumacz migowy nie jest dostępny
Dostępność informacji głosowych:
Brak
Dostępność pętli indukcyjnych:
Brak